it's me

it's me

Saturday, November 19, 2011

Majlis Makan Malam Anugerah Cemerlang Kejururawatan Kementerian Kesihatan Malaysia Bahagian Kejururawatan dan Spinning di Kilometer 95-100 Lebuhraya Pantai Timur~





Aku, Fang Fang, dan Hanani telah dijemput ke Majlis Makan Malam seperti tajuk di atas pada 18 November 2011 di Hotel Berjaya Times Square, KL. As usual, aku kerja juga lah pagi tu. Habis je kerja, rest kejap dan terus fetch Fang Fang dan Hanani dan terus shoot ke KL. At that time, hujan renyai-renyai gitu. Aku tak rasa aku speed sangat. Masa lepas Temerloh kat lebih kurang Kilometer 95-100 selepas signboard Lanchang sebelum Tol Karak, tiba-tiba Encem telah terskidded. Dah lah drive kat lane kanan. Dengan immediate response, aku pun break. Encem pun spin kat right lane tu. Nasib baik tak langgar divider highway. 2 kali spin tu beb! 2 kali! Mase berpusing tu, aku tengok kereta belakang aku sume emergency break sebab nak elak aku. ALHAMDULILLAH, ALLAHUAKBAR. Aku dan kawan-kawan tak hade apa-apa. Encem pun baik-baik saja.


Finally, we safely arrived the hotel at 830pm. Actually we are supposed to register at 7.30pm. Huhu.. What a tiring day :'(

*Currently not listening to any songs ...

No comments:

Post a Comment